Jak rozwijać marki instytucji publicznych, organizacji pozarządowych oraz wszystkich tych, gdzie nie chodzi o przyciągnięcie klientów, tylko... no właśnie, o co?
Porozmawiajmy o tym, jakie cele mają pełnić marki nie-komercyjne i jak należy podejść do ich tworzenia. Pokażemy przykłady oraz zaprezentujemy pierwszy z naszych Niezbędników, w całości dedykowany osobom tworzącym marki non-profit.
6 lutego 2025, 11:30 – 13:30
Konferencja online
Analizy przypadków
To nie będzie wykład teoretyczny ani luźna pogadanka. Połączymy omówienie konkretnych przypadków (tych głośnych i tych mniej) z przekazaniem wiedzy, którą wykorzystasz od razu.
Z czym mierzą się marki publiczne i jak zapewnić im sukces? Czego tak naprawdę potrzebują? O czym pamiętać, organizując konkurs lub przetarg? To i wiele, wiele więcej w ramach sześciu paneli eksperckich.
Przedstawimy pierwszą edycję Niezbędnika Brandingowego – praktycznego poradnika napisanego z myślą o osobach tworzących i rozwijających marki organizacji, instytucji, spółek publicznych.
Omówimy trzy przypadki (re)brandingów marek publicznych wraz z wnioskami. Co poszło dobrze, a co nie bardzo? Co można było zrobić inaczej? Jakie wnioski płyną dla projektów w przyszłości – może również Twoich?
Psycholog, strateg w obszarze marketingu oraz komunikacji, właściciel agencji Materia. Poza pracą komercyjną, prowadził procesy badawcze i strategiczne dla instytucji publicznych i w projektach non-profit.
Strateżka i właścicielka studia brandingowego Leniva° Studio. Doświadczona w pracy z klientami każdej skali. Tworzyła marki miejsc, instytucji, organizacji pozarządowych, a nawet polską markę gospodarczą.
Projektant graficzny, psycholog, współwłaściciel studia projektowego Paralela. Tworzył systemy brandingowe oraz projekty publikacji dla lokalnych instytucji publicznych.
IBRA Instytut Brandingowy to wspólna inicjatywa ekspertów od brandingu – projektantów, strategów, właścicieli agencji. Doświadczonych ekspertów, którzy wiedzą jak ugryźć nietypowe problemy procesu tworzenia marki i pomóc mu wrócić na właściwy tor w przypadku zawirowań. Wspieramy i edukujemy polski branding pracując ramię w ramię z polskimi firmami, instytucjami oraz agencjami.